poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Fotografia :) - nowy rozdział

          Na samym początku tego postu chciałabym przeprosić za przerwę w pisaniu :) Chciałabym też ogłosić że od dziś będą 2 tematyki tego bloga w piątki będą ukazywały się posty o tematyce przemyśleniowej :) a w poniedziałki będzie coś z mojej pasji czyli Fotografia :)

      
          Zawsze podobało mi się robienie zdjęć :) Daje mi to dużo radości , więc gdy w tamtym roku dowiedziałam się o Rekolekcjach Fotograficznych ( Tak jeżdżę na rekolekcje :D ) postanowiłam pojechać :) . Dowiedziałam się tam paru cennych uwag o fotografii , ale też zmotywowało mnie to do kupienia aparatu :) (nie mam lustrzanki :) mam dużą cyfrówkę , ale zbieram kasę :) ) Moje zdjęcia nie są dobre bo dopiero się uczę , ale nie zamierzam tracić entuzjazmu :)



Zdjęcia robione były bardzo niedawno ale postanowiłam że wrzucę też parę zdjęć robionych na RekoFOTO 2015 :)


Jeśli Ci się podoba zaobserwuj blog :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz